Թարգմանական ուսումնական նախագիծ

content_hudozhnik-nino-chakvetadze1__econet_ru

Սերը նման է ծաղիկների

Մեծն թագավորը երեք որդի ուներ և ուզում էր ընտրել մեկին, որը կլիներ իր ժառանգը: Դա շատ դժվար էր, որովհետև երեքն էլ շատ ողջամիտ էին, շատ համարձակ: Նրանք երկվորյակ էին, բոլորը նույն տարիքի, ուստի անհնար էր որոշել: Նա խորհրդակցեց մեծն գիտունի հետ, և գիտունը նրան մի գաղափար տվեց։

Թագավորը վերադարձավ տուն և խնդրեց բոլոր երեք որդիներին գալ իր մոտ: Նա յուրաքանչյուր որդուն տոպրակով ծաղկի սերմ տվեց և ասաց, որ նա պետք է ուխտագնացության մեկնի.

-Այն մի քանի տարի կտևի` մեկ, երկու, երեք, գուցե ավելի: Եվ սա փորձությունը է ձեզ համար: Այս սերմերը դուք կվերադարձնեք ինձ, երբ վերադառնամ: Իսկ նա, ով լավագույնը կպահի նրանց, կդառնա իմ ժառանգորդը։

Թագավորը մեկնեց ուխտագնացության:

Առաջին որդին մտածում էր. «Ինչ պետք է անեմ սերմերի հետ»: Նա պահեց դրանք երկաթյա սեյֆում, երբ հայրը վերադառնա, նրանք կլինեն այնպես, ինչպես կային:

Երկրորդ որդին մտածում էր. «Եթե ես նրանց պահեմ իմ եղբոր նման, նրանք կչորանան: Չորացած սերմերը սերմ չեն »: Նա գնաց խանութ, վաճառեց դրանք և գումար ստացավ: Միևնույն ժամանակ մտածելով. «Երբ հայրս հետ գա, ես կգնամ խանութ նոր սերմեր կգնեմ, նրանց հորս կտամ ավելի լավը, քան նրանք կաին»:

Երրորդ որդին գնաց այգի և տնկեց սերմերը, այնտեղ որտեղ ազատ տեղ կար:

Երեք տարի անց, երբ հայրը վերադարձավ, առաջին տղան բացեց իր սեյֆը: Սերմերը չորացել էին և հոտել. Հայրն ասաց.

«Ի՞նչ է սա»: Արդյո՞ք այս սերմերն էի ես տվել քեզ: Նրանք պետք է կարողանաին ծաղկել ծաղիկներով և հրաշալի բուրմունք տալ, իսկ այս սերմերը գարշահոտ են տարածում: Սրանք իմ սերմերը չեն:

Որդին առարկեց, որ դրանք նույն սերմերն են, բայց հայրն ասաց.

«Դու նյութապաշտ ես»:
Երկրորդ որդին շտապեց խանութ, գնեց սերմերը, վերադարձավ տուն և ցույց տվեց հորը:
Բայց հայրն ասաց.
— Դրանք նույնը չեն: Քո միտքը ավելի լավն է, բայց դա այն որակը չէ, որ ես ուզում եմ տեսնել քո մեջ: Դու հոգեբան ես:
Նա գնաց երրորդ որդու մոտ, մեծ հույսով և միաժամանակ վախով . «Ի՞նչ արեց նա»:
Երրորդ որդին իր հորը տարավ այգին, որտեղ ծաղկել էին միլիոնավոր ծաղիկներ: Որդին ասաց.
«Սրանք են սերմերը, որ տվել էիր ինձ»: Երբ նրանք հասունանան, ես կհավաքեմ նրանց և կվերադարձնեմ քեզ:
Հայրն ասաց.
«Դու ես իմ ժառանգը»: Հենց այդպես էլ պետք էր վարվել սերմերի հետ:

Оставьте комментарий